Stojaki reklamowe – jak dopasować do produktów?

Jeśli myślimy o regałach sklepowych to najczęściej przed oczyma staną nam zwykłe białe regały z okleiny. Nie są one najwyższej jakości, są jednak wystarczająco trwałe, by większość sklepów była skłonna w nie zainwestować.

Stojaki reklamowe najlepsze do sklepów papierniczych

stojaki reklamowePoza tym mamy również skrzynki na owoce, najczęściej drewniane, choć zdarzają się i plastikowe. Jednak to nadal nie wszystko. Potrzebne są nam także inne stojaki. Tylko jak je wybrać? Czy każdy stojak będzie pasował do każdego sklepu? Jakie produkty nadają się do poszczególnych rodzajów rzeczy? Omówmy najpierw standy kartonowe. To rozwiązanie typowe dla sklepu spożywczego. Na takich standach staną tylko lekkie produkty, takie jak słodycze czy akcesoria do pieczenia ciast, na przykład lukry, polewy, droższe sypkie i pisaki do dekorowania. Można je spotkać także na stacjach benzynowych gdzie spełniają podobne funkcje. Mamy również stojaki reklamowe z metalu. One najlepiej sprawdzą się w sklepach papierniczych. Wiele takich produktów jest w małych plastikowych opakowaniach, które można zawiesić na haczykach. Są to na przykład długopisy, ostrzałki, gumki do mazania, czy zestawy kredek i pisaków. Można po nie łatwo sięgnąć, a na półce można postawić zeszyty lub piórniki. Mamy jeszcze stojaki reklamowe z plexi.

To idealne rozwiązanie do sklepów z kosmetykami i biżuterią, ale nie najbardziej ekskluzywną. Takie stojaki są przeźroczyste, listwy cenowe nie są widoczne, a produkty są dobrze wyeksponowane. Wszystkie dobrze wyglądają i ładnie się prezentują. To an pewno dobre rozwiązanie.